Reservatie:

Wanneer U besloten hebt om te reserveren vult U een reservatieformulier in.

Enkel een ingevuld RESERVATIE formulier ( heen en/of terug ) wordt door ons als aanvaard beschouwd.

U ontvangt van ons een e-mail terug ter bevestiging, met alle afspraken op.

Opgelet: Bij het invullen van een reservatieformulier gaat U een contract aan met ons (zie algemene verkoopsvoorwaarden).

            ( Indien je na reservatie toch besluit om te annuleren, dan wordt buiten de 48u ,50% van het totale bedrag aangerekend. Binnen de 48u zal het volledige bedrag moeten worden betaald.)

              Laattijdige reservaties, dwz < dan 24 uur vooraf reserveren is +15 € per rit.

Ter info: Reservaties per SMS worden door ons NIET als aanvaard beschouwd.

 

Heenreis:

  • Wij bevestigen steeds vooraf het afgesproken uur , plaats en datum. Kijk steeds goed de datum na
  • U weet de weg niet naar de luchthaven om in te checken? Géén probleem wij  begeleiden U graag!

Terugreis:

Bij de terugreis wachten wij U op voorzien van ons bordje LUCHTHAVENVERVOER VDW en je NAAM.

  • LUCHTHAVEN ZAVENTEM : Aan de JAVA koffiebar, bij het buitenkomen uit de terminal naar RECHTS gaan.
  • LUCHTHAVEN CHARLEROI: Aan JET-AIR shop, uitgang NR 3
  • LUCHTHAVEN OOSTENDE: Aan de uitgangsterminal, rechts voor U

Mogen wij U vragen om bij vooraf geweten vertragingen  en/of wijzigingen van aankomstuur , vluchtnummer , of bij het missen van je vlucht ons tijdig te verwittigen? Wij volgen de vlucht mee op het internet. Wij zijn NIET verantwoordelijk voor fout ingevulde gegevens, ttz datum, uur, enz..

!! Indien u ons foutieve gegevens doorgeeft (bv. vertrekuur in buitenland i.p.v. aankomstuur in België) kunnen wij u niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar is.

Bij twijfels ivm aankomstuur in de luchthaven gelieve ons te contacteren!!

Ter info: Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten (ttz shoppen , eerst nog wat eten, …) kunnen door luchthavenvervoer  VDW in rekening worden gebracht. Na méér dan 45 min. wachttijd kan 45 € aangerekend worden bij het ophalen.Tenzij dit vooraf gemeld wordt , dat het later zal zijn dan voorzien, wordt dit niet in rekening gebracht.

Betaling:

Om misverstanden en onaangename situaties te vermijden vragen wij u het volgende:

  • Via ons tabblad RESERVATIE kan je een keuze maken omtrent betaling : ofwel  cash, via overschrijving of factuur.
  • Indien je opteert voor cash dan dient het bedrag heen- en/of terugreis betaald te worden aan de chauffeur. Dit gebeurt altijd bij aanvang van de HEENREIS. U ontvangt een bewijs van betaling.
  • Indien je kiest voor overschrijving , factuur dan dient het bedrag te worden gestort op het rekeningnummer die je ontvangt via een bevestigingsmail.

          ( overschrijving één week vóór vertrek is perfect)