Algemene voorwaarden

 

1. De betaling gebeurt contant aan de chauffeur of door storting op ons rekeningnummer 7 dagen vóórdien. Bij het begin van de rit wordt de volledige betaling gevraagd indien zo geboekt (indien gewenst kan u een betalingsbewijs van de chauffeur krijgen). Indien u een factuur wenst wordt deze na thuiskomst verzonden. Bij het niet betalen van de factuur 7 dagen na factuurdatum, zullen wij een toeslag van 15% aanrekenen.

2. Alle klachten aangaande facturen dienen te gebeuren per aangetekend schrijven en binnen de 7 dagen na factuurdatum.

3. Het vervoer gebeurt onder verantwoordelijkheid van de klant, doch zal luchthavenvervoer VDW al het mogelijke doen om personen of goederen tijdig op hun  plaats van bestemming te brengen.

4. Door het reserveren van een service (ingevuld reservatieformulier ) op onze website, gaat u een contract aan met de chauffeur. Een reservatie wordt door ons als aanvaard beschouwd, na het ontvangen van een ingevuld reservatieformulier. Er wordt een e-mail van ons terug gestuurd ter bevestiging. Een reservatie per SMS wordt door ons NIET als aanvaard beschouwd.

Door het reserveren van taxi -rit per e-mail gaat U een overeenkomst aan met de chauffeur. Er wordt een e-mail gestuurd ter bevestiging. Let wel: bij het annuleren van de bestelde rit kan 50 % van het bedrag worden aangerekend.

5. Bij annulatie buiten de 48u wordt 50% van het totale bedrag aangerekend. Binnen de 48u zal het volledige bedrag moeten worden betaald.

6. Luchthavenvervoer VDW bvba kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen, veranderingen of annuleringen van de service door overmacht of door andere omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om dit te voorkomen.

7. Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten kunnen door luchthavenvervoer VDW bvba in rekening worden gebracht, de klant is gebonden bij vertraging van zijn vlucht van meer dan 30 min luchthavenvervoer VDW bvba onmiddellijk op de hoogte te brengen. Na méér dan 45 min. wachttijd kan 45 € aangerekend worden bij het ophalen. Tenzij dit vooraf aan ons gemeld wordt, wordt dit niet aangerekend.

8. Indien uw vlucht vertraging heeft zullen wij voorrang geven aan klanten die op reis vertrekken.

9. Indien uw vlucht te vroeg geland is zou het kunnen dat u moet wachten op de chauffeur, doch zullen wij proberen om dit te voorkomen.

10. Indien u ons foutieve gegevens doorgeeft (bv. vertrekuur in buitenland i.p.v. aankomstuur in België) kunnen wij u niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar is.

11. Voor elk contract aangegaan met de chauffeur, verklaard de huurder dat hij beroep doet op de dienst van minstens 3 uur. 

12. Het dragen van een gordel is wettelijk verplicht. Een boete bij het niet dragen zal verhaald worden op de reiziger.

13. Kinderstoeltjes worden bij luchthavenvervoer VDW bvba gratis ter beschikking gesteld. Deze moeten wel op voorhand aangevraagd worden en hangen af van beschikbaarheid.

14. Kosten als gevolg van schade of bevuiling aangebracht door de klant, zullen aangerekend worden. Het bedrag van €50 zal meteen aan de chauffeur betaald moeten worden.

15. Afwijkingen van onze standaard dienstverlening kunnen mits onderlinge overeenkomst. Voor deze afwijkingen kunnen meerkosten aangerekend worden die de klant op voorhand zal meegedeeld worden. 

16. Op al deze algemene voorwaarden is Belgisch recht van toepassing . Deze algemene voorwaarden kunnen ten allen tijden door luchthavenvervoer VDW bvba gewijzigd worden.